1403-04-03 14:00
646
0
90456
دادستان مرکز گلستان:

لندکروزسواری ۲۷۰ میلیارد تومان برای قاچاقچیان آب خورد

دادستان مرکز گلستان با اشاره به پرونده مهم قاچاق تویوتا گفت: حدود ۱۸۰ خودروی قاچاق تویوتا لندکروز کشف شد، ارزش این پرونده‌ها ۲۷۰ میلیارد تومان است، حدود ۵۰ تویوتا توقیف و ۱۱ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محمود اسپانلو ظهر امروز در نشست خبری، پرونده مهم قاچاق تویوتا را یکی از پرونده‌های مهم فعلی برشمرد و توضیح داد: حدود ۱۸۰ خودروی قاچاق تویوتا لندکروز را کشف و دستور توقیف دادیم، عده‌ای با اقدامات سازمان‌یافته، تویوتا وارد کشور می‌کردند و به صورت غیرمجاز آنها را پلاک و تردد داشتند حدود ۵۰ مورد توقیف فیزیکی شده است و ۱۱ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

وی ارزش این پرونده‌ها را ۲۷۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: اکثر این خودروها توقیف نشده، این وجوه پس از دریافت به خزانه عمومی بازگردانده می‌شود.

دادستان مرکز گلستان با اشاره به اینکه تعدد پرونده‌های قضایی در حوزه ارز دیجیتال به مردم هشدار داد و اظهار کرد: دو پرونده کثیرالشاکی ارز دیجیتال در استان شناسایی شد که متهم با توسل به وسایل متقلبانه در اینستاگرام مردم را دعوت به سرمایه‌گذاری در زمینه ارز دیجیتال می‌کرد که از ۵۵ نفر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است، مراقبت در این حوزه‌ها ضرورت دارد.

اسپانلو افزود: در پرونده دیگری فردی با ادعای تحویل خودرو با مانور متقلبانه حدود ۳۲ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده است که متهم دستگیر شده است که با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند.

مخالفت دادستانی با تیمداری شهرداری گرگان
دادستان مرکز استان گلستان با اعلام مخالفت تیمداری شهرداری گرگان گفت: تیمداری در اساسنامه شهرداری نیامده است، با توجه به مشکلات فراوان اقتصادی نباید بودجه عمومی شهری با سندسازی برای تیمداری هزینه شود.

اسپانلو افزود: در اساسنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان اشاره‌ای به تیمداری نشده است و باید یک قالب درستی در این زمینه تهیه شود تا سیستم مالی جداگانه‌ای داشته باشد و اعتبارات بر اساس حساب و کتاب هزینه شود.

وی بیان کرد: پرونده ۳ هزار تن گندم در شعبه ۹ بازپرسی در حال پیگیری است ۵۰ میلیارد تومان از سوی متهم به حساب اداره غله واریز شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.